مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد
سرخط خبرها

برند Honor از دو گوشی سری ۱۰۰ رونمایی کرد | مشخصات خوب به قیمت خوب

  • کد خبر: ۱۹۶۳۵۸
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
برند Honor از دو گوشی سری ۱۰۰ رونمایی کرد | مشخصات خوب به قیمت خوب
برند چینی از دو گوشی به نام‌های آنر ۱۰۰ و آنر ۱۰۰ پرو رونمایی کرد که با مشخصات فنیِ مطلوبْ قیمت معقولی هم دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، سری آنر ۱۰۰ شامل دو مدل آنر ۱۰۰ و آنر ۱۰۰ پرو می‌شود که به تراشه‌های کوالکام و شارژ فوق‌سریع ۱۰۰واتی مجهز هستند. این گوشی‌ها همچنین از یک تراشه اختصاصی برای تماس‌ها برخوردار هستند که C1 نام دارد و کیفیت تماس کاربر را بهبود می‌بخشد.

نسخه استاندارد سری آنر ۱۰۰ با ضخامت ۷٫۸میلی‌متری خود دستگاهی ظریف محسوب می‌شود که از نمایشگر ۶٫۷اینچی اولد با رزولوشن تصویر 1.5K و سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد. آنر ۱۰۰ اولین گوشی بازار به‌شمار می‌رود که با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل سه عرضه می‌شود.

تراشه میان‌رده کوالکام از یک پردازنده مرکزی هشت‌هسته‌ای شامل یک هسته کورتکس A715 با فرکانس ۳٫۱۵گیگاهرتزی، سه هسته کورتکس A715 دیگر با فرکانس ۲٫۴گیگاهرتزی و چهار هسته کورتکس A510 با فرکانس ۱٫۸گیگاهرتزی استفاده می‌کند.

در پنل پشتی آنر ۱۰۰ شاهد سنسور اصلی ۵۰مگاپیکسلی IMX906 سونی با گشودگی دیافراگم f/1.95 و لرزشگیر اپتیکال هستیم که با یک لنز فوق‌عریض ۱۲مگاپیکسلی (میدان دید ۱۱۲درجه‌ای) همراه می‌شود. پنل جلویی دستگاه نیز میزبان دوربین سلفی ۵۰مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.1 است.

همان‌طور که در ابتدای مطلب اشاره شد، سری آنر ۱۰۰ به تراشه اختصاصی C1 برای تماس‌ها مجهز شده که با اتصال به بهترین برج مخابراتی کیفیت تماس‌ها را در شرایط سخت و نامطلوب نیز بهتر می‌کند. این تراشه همچنین می‌تواند بین شبکه تلفن همراه و وای‌فای نیز به‌طور خودکار جابه‌جا شود.

انرژی موردنیاز آنر ۱۰۰ توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود. خوشبختانه، آنر گوشی خود را با آداپتور شارژ همراه می‌کند. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان NFC، صدای Honor Histen و رابط کاربری MagicOS 7.2 مبتنی بر اندروید ۱۴ را نام برد. قیمت آنر ۱۰۰ از ۲۴۹۹ یوآن (۳۵۰ دلار) برای کانفیگ حافظه رم ۱۲گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶گیگاباتی آغاز می‌شود. میان‌رده آنر در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و بنفش روانه بازار می‌شود.

به‌عنوان نسخه بالارده سری، آنر ۱۰۰ پرو به نمایشگر بزرگ‌تر ۶٫۷۸اینچی و تراشه قدرتمندتر اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز شده است. در کنار بهره‌مندی از دوربین اصلی ۵۰مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض ۱۲مگاپیکسلی نسخه استاندارد، آنر این گوشی را به یک سنسور سوم ۳۲مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز کرده که قادر است به زوم ۵۰برابری دست پیدا کند.

در حال حاضر، مشخص نیست که تا چه میزان از بزرگنمایی دوربین سوم دستگاه شامل زوم اپتیکال می‌شود. با وجود این، به‌نظر می‌رسد اکثر بزرگنمایی به‌صورت دیجیتالی انجام شود، چرا که هیچ دوربین پریسکوپی در پنل پشتی دستگاه دیده نمی‌شود.

آنر ۱۰۰ پرو نیز از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۱۰۰واتی بهره می‌برد که برخلاف نسخه استاندارد از شارژ ۶۶واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. طبق ادعای آنر، شارژ کامل گوشی در حالت بی‌سیم تنها به ۴۲ دقیقه زمان نیاز دارد.

برای جلوگیری از داغ‌شدن گوشی، آنر ۱۰۰ پرو به یک سیستم خنک‌کننده محفظه بخار تجیهز شده است. دیگر مشخصات فنی این گوشی شامل بلوتوث نسخه ۵٫۳، وای‌فای ۶ و رابط کاربری MagicOS 7.2 مبتنی بر اندروید ۱۴ با نسخه استاندارد سری یکسان است.

در نهایت، باید اشاره کرد که آنر ۱۰۰ پرو در چهار رنگ مشکی،‌ سفید،‌ آبی و بنفش عرضه می‌شود. البته نسخه‌های آبی و بنفش رنگ از پنل پشتی چرمی بهره می‌برند. برای کانفیگ پایه رم ۱۲ و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، آنر ۱۰۰ پرو با قیمت ۳۳۹۹ یوآن (۴۸۰ دلار)‌ به فروش می‌رسد. کانفیگ بالارده رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۱ ترابایتی نیز با برچسب قیمتی ۴۳۹۹ یوآن (۶۲۰ دلار) روانه بازار می‌شود.

منبع: جی‌اس‌ام

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->